open menu
Επικοινωνία
Υπηρεσίες Γραμματείας Μεταπτυχιακών Σπουδών
A+
A-

Η Γραμματεία Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης στεγάζεται στο κτίριο του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών, στο γραφείο Ε202. Το γραφείο βρίσκεται πίσω από την κεντρική είσοδο του κτιρίου, στα δεξιά.
 

Γενικές πληροφορίες 

Για πληροφορίες σχετικές με τα παρακάτω θέματα, μπορείτε να ακολουθήσετε τους αντίστοιχους συνδέσμους.
 

 


 



 


 

ΕΚΔΟΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ
 

Πιστοποιητικά όπως

  • Βεβαίωση Σπουδών
  • Πιστοποιητικό για Στρατολογία
  • Αναλυτική Βαθμολογία
  • Πιστοποιητικό για στεγαστικό επίδομα, κ.α.
  • Βεβαίωση για υποτροφία

Οι φοιτητές μπορούν να αιτηθούν μέσω του eduportal ή με e-mail από τον ιδρυματικό τους λογαριασμό,  είτε προφορικά με φυσική παρουσία, οποιαδήποτε βεβαίωση ή πιστοποιητικό και να το λάβουν είτε άμεσα ή την επομένη. Επίσης μπορούν να τους αποστέλλονται  ηλεκτρονικά.
Είναι δυνατή η έκδοση αρκετών πιστοποιητικών στην αγγλική γλώσσα, μετά από σχετική αίτηση του φοιτητή.

Παράδοση γίνεται επιτοπίως, με ηλεκτρονική αποστολή ή με απλό ταχυδρομείο  στον ίδιο τον φοιτητή ή σε άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο.
 

 

eduportal
 

Το eduportal είναι ένας δικτυακός τόπος απ’ όπου οι φοιτητές μπορούν μεταξύ άλλων

  • να κάνουν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις των μαθημάτων τους κάθε εξάμηνο

  • να έχουν πρόσβαση σε στοιχεία που αφορούν στα μαθήματα που δίνονται και στις βαθμολογίες των μαθημάτων στα οποία έχουν εξεταστεί,

  • να αιτούνται στη Γραμματεία την έκδοση πιστοποιητικών
     

Ο κωδικός πρόσβασης στο eduportal είναι ο ίδιος με αυτόν του κεντρικού καταλόγου (LDAP, wifi, email, πάσο, εύδοξος κλπ)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Οι εγγραφές των μεταπτυχιακών φοιτητών πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού συστήματος του Πανεπιστημίου Κρήτης, σύστημα φοιτητολογίου: eduportal
Η Γραμματεία Μεταπτυχιακών φοιτητών ενημερώνει τους μεταπτυχιακούς φοιτητές για την προθεσμία μέσα στην οποία θα γίνουν οι εγγραφές. Ο κάθε φοιτητής προσκομίζει φόρμα εγγραφής υπογεγραμμένη από τον ίδιο και τον ακαδημαϊκό του σύμβουλο όπου περιλαμβάνονται και τα μαθήματα τα οποία θα παρακολουθήσει ανά εξάμηνο καθώς και η εκπόνηση της μεταπτυχιακής εργασίας.

Η παρακολούθηση των σπουδών των μεταπτυχιακών φοιτητών από την εγγραφή έως την αποφοίτηση γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος του φοιτητολογίου  στο οποίο  γίνεται η καταχώριση των αναθέσεων διδασκαλίας, η δημιουργία των τάξεων,  οι δηλώσεις μαθημάτων, η εισαγωγή βαθμολογιών, η έκδοση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων πάσης φύσεως και τελικά η έκδοση των τίτλων σπουδών. Οι φοιτητές με την πρώτη τους εγγραφή λαμβάνουν κωδικούς πρόσβασης στο σύστημα και μέσω του υποσυστήματος eduportal μπορούν να δηλώνουν τα μαθήματά τους, να βλέπουν τις βαθμολογίες τους και να αιτούνται βεβαιώσεων και πιστοποιητικών. Η Γραμματεία με την έναρξη κάθε ακαδ. Εξαμήνου δημιουργεί στο σύστημα τις νέες τάξεις διδασκαλίας μαθημάτων ορίζοντας τους διδάσκοντες, και γενικά ότι απαιτείται για κάθε μάθημα. Σε συγκεκριμένο χρόνο που ορίζεται παράλληλα με την έναρξη των μαθημάτων ανοίγει το σύστημα προκειμένου οι φοιτητές να πραγματοποιήσουν τις δηλώσεις τους. Με το κλείσιμο του συστήματος γίνεται η διαχείριση των δηλώσεων από τη Γραμματεία και μπορούν παράλληλα οι Καθηγητές να βλέπουν τις τάξεις του και τους φοιτητές τους ώστε στη συνέχεια να μπορέσουν να εισάγουν τη βαθμολογία τους.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
Η ελάχιστη χρονική διάρκεια για την απονομή του Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ορίζεται σε τέσσερα (4) εξάμηνα κατά τα οποία ο υποψήφιος είναι εγγεγραμμένος στο ΠΜΣ. Η διάρκεια μπορεί να παραταθεί με έγκριση της Συνέλευσης του Τμήματος κατά ένα (1) ή δύο (2) εξάμηνα. Ανάμεσα στα εξάμηνα αυτά μπορεί να μεσολαβούν άλλες δραστηριότητες, όπως πρακτική άσκηση στη βιομηχανία ή σε άλλα πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα, με διακοπή σπουδών συνολικής διάρκειας μέχρι δύο (2) εξάμηνα, μετά από έγκριση της Συνέλευσης. Πριν την έναρξη του ακαδ. εξαμήνου συνήθως, ο φοιτητής υποβάλει στη Γραμματεία το σχετικό έντυπο/αίτηση διακοπής σπουδών εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους την αιτείται καθώς και  τα  εξάμηνα κατά τα οποία θέλει να διακόψει τις σπουδές του. Η Γραμματεία αφού ελέγξει την αίτηση και διαπιστώσει ότι δικαιούται τυπικά την διακοπή σπουδών και δεν έχει υπερβεί το ανώτατο όριο εξαμήνων διακοπής, η αίτηση προωθείται στην επόμενη συνεδρίαση της Συνέλευσης του Τμήματος η οποία και αποφασίζει τη διακοπή. Η Γραμματεία στη συνέχεια ενημερώνει τον φοιτητή για το αποτέλεσμα και προχωρεί στην ενημέρωση του φοιτητολογίου.

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ελάχιστη χρονική διάρκεια για την απονομή του Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ορίζεται σε τέσσερα (4) εξάμηνα κατά τα οποία ο υποψήφιος είναι εγγεγραμμένος στο ΠΜΣ. Η διάρκεια μπορεί να παραταθεί με έγκριση της Συνέλευσης του Τμήματος κατά ένα (1) ή δύο (2) εξάμηνα.

ΕΙΔΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ
Η διάρκεια του ΠΜΣ για την απόκτηση ΔΜΣ, συμπεριλαμβανομένης της όποιας παράτασης, δεν μπορεί να υπερβεί τα έξι (6) εξάμηνα. Μεταπτυσχιακοί φοιτητές οι οποίοι έχουν συμπληρώσει την ανώτατη διάρκεια φοίτησης μπορούν να αιτηθούν στην Γραμματεία την ειδική εγγραφή ενός μηνός, προκειμένου να ολοκληρώσουν και να παρουσιάσουν την μεταπτυχιακή τους εργασία.
 

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΣΟ
Όλοι οι φοιτητές μπορούν να προμηθευτούν τη νέα ακαδημαϊκή ταυτότητα, μέσω της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η αίτηση γίνεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση http://academicid.minedu.gov.gr/.
Η νέα ακαδημαϊκή ταυτότητα χρησιμοποιείται και ως Δελτίο Μειωμένου Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ), για όσους φοιτητές το δικαιούνται.
Σε περίπτωση απώλειας/κλοπής της ταυτότητας, θα πρέπει να το δηλώσετε  στην Αστυνομία, και μετά, με τη βεβαίωση δήλωσης απώλειας που θα πάρετε από εκεί, θα ζητήσετε την επανέκδοση της ταυτότητας από τη Γραμματεία μας.
 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΤΟΣ Π.Κ. ΜΕΣΩ E-MAIL
Κάθε φοιτητής του Τμήματος έχει διεύθυνση e-mail στο csd.uoc.gr. Η διεύθυνση αυτή δίνεται στους φοιτητές με την εγγραφή τους στο Τμήμα, από τους υπεύθυνους συστημάτων του Τμήματος.

Με την από 4/7/2013 απόφαση της Συγκλήτου, επιβάλλεται πλέον η αποκλειστική χρήση της διεύθυνσης αυτής στην επικοινωνία των φοιτητών με τη Γραμματεία αλλά και όλες τις άλλες υπηρεσίες του Ιδρύματος.


ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
Στην αρχή κάθε ακαδ. εξαμήνου ανατίθενται με επιμέλεια της Γραμματείας Μεταπτυχιακών Σπουδών, αφού λάβει υπόψη την άποψη των διδασκόντων καθηγητών και της Επιτροπής Μεταπτυχιακών Σπουδών, η ανάθεση επικουρικού διδακτικού έργου σε συγκεκριμένο μάθημα  σε όλους τους μεταπτυχιακούς φοιτητές.
Οι επικουρίες εκπαιδευτικού έργου περιλαμβάνουν όλα τα επιμέρους καθήκοντα (συνήθως επίβλεψη εργαστηρίων, περιστασιακά φροντιστήρια, κ.ο.κ.) στα πλαίσια της διεξαγωγής μαθημάτων, εξετάσεων, και όλων των εκπαιδευτικών διαδικασιών. Οι επικουρίες εκπαιδευτικού έργου είναι υποχρεωτικές σε όλα τα εξάμηνα του ΠΜΣ κατά τα οποία ο φοιτητής είναι εγγεγραμμένος στο ΠΜΣ.
Στο τέλος κάθε ακαδ. εξαμήνου οι μεταπτυχιακοί φοιτητές υποχρεούνται να  υποβάλουν στην Γραμματεία Μεταπτυχιακών Σπουδών το Δελτίο αξιολόγησης του επικουρικού διδακτικού τους έργου. Το δελτίο συμπληρώνεται και υπογράφεται από τον διδάσκοντα του μαθήματος στο οποίο προσέφερε ο φοιτητής επικουρικό διδακτικό έργο, ο φοιτητής λαμβάνει γνώση για την αξιολόγηση, υπογράφει το δελτίο και το καταθέτει στη γραμματεία.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η διαδικασία που ακολουθείται για την δήλωση και εκπόνηση μεταπτυχιακής εργασίας, όπως περιγράφεται και στον Κανονισμό του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών είναι η ακόλουθη: Οι φοιτητές που πληρούν τις προϋποθέσεις, σύμφωνα με τον Οδηγό Σπουδών,  για την έναρξη μεταπτυχιακής εργασίας επιλέγουν θέμα και καθηγητή που θα τοn εποπτεύσει. Η μεταπτυχιακή εργασία μπορεί να είναι ερευνητικού ή αναπτυξιακού περιεχομένου. Η μεταπτυχιακή εργασία εκπονείται κάτω από την επίβλεψη και καθοδήγηση του Επόπτη. Η άμεση επίβλεψη και καθοδήγηση της εργασίας μπορεί να ανατεθεί και σε τρίτο πρόσωπο, κάτοχο διδακτορικού διπλώματος, μη μέλους ΔΕΠ του Τμήματος, αλλά ο Επόπτης εξακολουθεί να έχει την ευθύνη της πορείας εξέλιξης της εργασίας. Ο ορισμός του Επόπτη και θέματος μεταπτυχιακής εργασίας γίνεται με την έναρξη του 2ου έτους σπουδών του μεταπτυχιακού φοιτητή με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος η οποία λαμβάνει υπόψη την πρόταση της Επιτροπής Μεταπτυχιακών Σπουδών και την αίτηση του μεταπτυχιακού φοιτητή η οποία συνυπογράφεται από τον Επόπτη Καθηγητή.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Οι μονάδες ECTS που απαιτούνται για το ΔΜΣ προέρχονται κυρίως από μεταπτυχιακά μαθήματα του Τμήματος, στα οποία ο/η υποψήφιος/α εγγράφηκε και τα οποία ολοκλήρωσε επιτυχώς όντας εγγεγραμμένος στο ΠΜΣ. Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου φοιτητή και εισήγηση της Συντονιστικής Επιτροπής Μεταπτυχιακών Σπουδών, το Τμήμα να αναγνωρίσει (καθορίζοντας και το ισοδύναμο βάρος σε ECTS) ορισμένα μεταπτυχιακά ή προχωρημένα προπτυχιακά μαθήματα που παρακολούθησε σε ΑΕΙ κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών του σπουδών για εκπλήρωση απαιτήσεων του ΠΜΣ.
Για τις αναγνωρίσεις αυτές βασικός κανόνας είναι ότι δεν επιτρέπεται η διπλή χρήση μαθήματος, δηλαδή η χρησιμοποίηση του ίδιου μαθήματος για εκπλήρωση απαιτήσεων περισσότερων του ενός (προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών) τίτλων. Πιο συγκεκριμένα για να μπορεί ένα μάθημα να αναγνωριστεί, θα πρέπει να είναι επιπλέον των απαιτήσεων για τη χορήγηση του (προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού) τίτλου στα πλαίσια του οποίου έγινε η παρακολούθηση του μαθήματος. Επιπλέον, ισχύουν οι παρακάτω περιορισμοί:
1.    Το πολύ 24 ECTS μπορούν να αναγνωρισθούν, οι οποίες μπορούν να προέρχονται από μεταπτυχιακά ή προχωρημένα προπτυχιακά μαθήματα. Από τις 12 ECTS της κάθε περιοχής ειδίκευσης, οι 6 ECTS μπορούν να καλυφθούν από αναγνωρίσεις και οι υπόλοιπες πρέπει να είναι από μαθήματα της περιοχής τα οποία ο υποψήφιος θα παρακολουθήσει επιτυχώς κατά την διάρκεια του ΠΜΣ.
2.    Οι αιτήσεις για αναγνώριση μαθημάτων όλων των κατηγοριών πρέπει να γίνονται στο πρώτο εξάμηνο φοίτησης του ΠΜΣ.
Η Γραμματεία προωθεί τις αιτήσεις αναγνώρισης, συμπληρώνοντας σχετικό έντυπο/πρακτικό και όλα τα δικαιολογητικά προς την Επιτροπή Αναγνώρισης μαθημάτων η οποία εισηγείται στη Συνέλευση του Τμήματος την αναγνώριση ή όχι των αιτουμένων μαθημάτων.
 Η Επιτροπή μεριμνά για την αντιστοίχιση του βαθμού και των πιστωτικών Μονάδων στην κλίμακα του Τμήματος. Η Επιτροπή διατηρεί τη δυνατότητα μεταβολής των προαπαιτούμενων μαθημάτων και της χρονικής εμπειρίας που τυχόν απαιτούνται για την αναγνώριση του μαθήματος/εργαστηρίου/εργασίας που αναγράφονται στην αίτηση του φοιτητή. Η επιτροπή, ή μέλος της, ή οι διδάσκοντες οικείων μαθημάτων του ΠΚ μπορούν να προβαίνουν σε συνέντευξη με τον ενδιαφερόμενο φοιτητή προκειμένου να διαπιστώσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια θέματα συναφή με την αναγνώριση.

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος που επιθυμούν την μετακίνηση τους μέσω του προγράμματος Erasmus σε άλλα συνεργαζόμενα Πανεπιστήμια του εξωτερικού  και πληρούν τις προϋποθέσεις που έχει θέσει το Τμήμα,  απευθύνονται αρχικά στο Γραφείο Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου.
Το Πρόγραμμα Erasmus+ είναι το νέο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που αφορά μεταξύ άλλων και στην κινητικότητα των φοιτητών προς Πανεπιστήμια του εξωτερικού για σπουδές και για πρακτική άσκηση. Στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Πρόγραμμα Erasmus+ υποστηρίζεται από το Τμήμα ∆ιεθνών & ∆ημοσίων Σχέσεων. Εκεί θα πρέπει να απευθύνονται οι μεταπτυχιακοί φοιτητές για όλες τις πληροφορίες που αφορούν σε θέματα διαδικασιών (αιτήσειςσυνεργαζόμενα Ιδρύματα).
Οι αιτήσεις μετακίνησης μέσω Erasmus+ γίνονται συνήθως μέσα στον Φεβρουάριο του προηγούμενου από τη μετακίνηση ακαδημαϊκού έτους.   Η προθεσμία κατάθεσης των αιτήσεων, που είναι κοινή και για μετακινήσεις για σπουδές και για μετακινήσεις για πρακτική άσκηση, ανακοινώνεται στον ιστότοπο του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων.
Για ακαδημαϊκά θέματα (όπως επιλογή Τμήματος Υποδοχής, επιλογή μαθημάτων για παρακολούθηση, κλπ), υπεύθυνοι για το Πρόγραμμα Erasmus+ στο Τμήμα μας έχει οριστεί η επιτροπή μετακίνησης φοιτητών. Για γενικές πληροφορίες μπορούν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές να απευθύνονται και στη Γραμματεία του Τμήματος. Οι βασικοί κανόνες για την μετακίνηση μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος είναι:

  1. Γενικοί κανόνες
  1. Κάθε μεταπτυχιακός φοιτητής που επιθυμεί να μετακινηθεί μέσω του Erasmus+ θα πρέπει να κάνει σχετική αίτηση στο Τμήμα δηλώνοντας τον  ακριβή στόχο της μετακίνησης, δηλαδή ποια μαθήματα θέλει να παρακολουθήσει ή/και τι ερευνητική εργασία προτίθεται να εκπονήσει.
  2. Για να μετακινηθεί ένας μεταπτυχιακός φοιτητής πρέπει:
  • η αίτησή του να έχει τη σύμφωνη γνώμη του επόπτη του ή του ακαδημαϊκού του συμβούλου.
  • Να έχει αποδεδειγμένη βασική γνώση της γλώσσας στην οποία διδάσκονται τα μαθήματα στο ίδρυμα υποδοχής.
  • Να μην έχει υπάρξει παράβαση/παρατυπία κατά τη διάρκεια της φοίτησης του η οποία έχει απασχολήσει τη ΓΣ.
  1. Δεν επιτρέπονται μετακινήσεις στο 1ο εξάμηνο των μεταπτυχιακών σπουδών με το σκεπτικό ότι αυτό είναι εξάμηνο προσαρμογής στο πρόγραμμα.
  2. Ένας μεταπτυχιακός φοιτητής μπορεί να μετακινηθεί το πολύ ένα (1) εξάμηνο με το Erasmus+  κατά τη διάρκεια των Μεταπτυχιακών του σπουδών.
 
  1. Διαδικασία
  1. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι κάνουν αίτηση μέχρι κάποια καταληκτική  ημερομηνία (δύο μέσα στο κάθε έτος, μία για κάθε εξάμηνο).
  2. Η γραμματεία Μεταπτυχιακού κρίνει κατά πόσον οι αιτήσεις είναι σύμφωνες με τους παραπάνω κανόνες.
  3. Την αξιολογική κατάταξη των υποψηφίων την κάνει η Επιτροπή Erasmus του Τμήματος με βάση ακαδημαϊκά κριτήρια (βαθμοί μαθημάτων, δημοσιεύσεις, βραβεία, κλπ). Σε περίπτωση ισοβαθμίας με βάση τα ακαδημαϊκά κριτήρια, προτεραιότητα δίνεται σε αυτούς που δεν  έχουν ήδη μετακινηθεί για internship.
  4. Η κατάταξη της Επιτροπής Erasmus δίδεται στην ΕΜΣ η οποία τελικά αποφασίζει.

 
Κανόνες αναγνώρισης
Μαθήματα  που έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία στο Ίδρυμα Υποδοχής θα ελέγχονται από αρμόδια επιτροπή που αποτελείται από 1. τον Συντονιστή του προγράμματος ERASMUS ως εισηγητή και 2. Τρία μέλη ΔΕΠ του τμήματος. Συγκεκριμένα:
Μαθήματα που έχουν εξετασθεί επιτυχώς στο Ίδρυμα υποδοχής και βρίσκονται στον κατάλογο μαθημάτων του συμφωνητικού που έχει συνάψει ο/η φοιτητής/τριαμε το Ίδρυμα  αποστολής, θα αναγνωριστούν από την αρμόδια επιτροπή λαμβάνοντας υπόψη α) τις εισηγήσεις μελών ΔΕΠ οι οποίοι είχαν συνεργαστεί για την κατάρτιση του καταλόγου μαθημάτων πριν από τη μετακίνηση του/της φοιτητή/τριας, καθώς και β) τον άμεσα μετρούμενο φόρτο εργασίας των μαθημάτων (ώρες θεωρίας/εργαστηρίου, επίπεδο δυσκολίας, τύπος εξέτασης κ.λ.π.) για την αντιστοίχηση στο εκάστοτε μάθημα του απαιτούμενου αριθμού Διδακτικών Μονάδων (Δ.Μ.) Τονίζεται ότι ο αριθμός πιστωτικών μονάδων (ECTS) που έχουν αντιστοιχηθεί σε κάθε ένα από τα παραπάνω μαθήματα από το Ίδρυμα Υποδοχής μεταφέρονται στο Ίδρυμα Αποστολής χωρίς αλλοιώσεις ή μετατροπές. 
Η μεταπτυχιακή εργασία ή η πρακτική άσκηση η οποία εν μέρει ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο Ίδρυμα Υποδοχής θα πρέπει η παρουσίαση να γίνει  από το Ίδρυμα Αποστολής και μόνο μετά από σύμφωνη γνώμη του επόπτη που έχει οριστεί στο Ίδρυμα Αποστολής.
 

ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ
Από 15/02/2017 ισχύει ο Ν. 4452, σύμφωνα με τον οποίο (άρθρο 31, παρ 3):

«1.α) Οι προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι υποψήφιοι διδάκτορες, που δεν έχουν άλλη ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη, δικαιούνται πλήρη ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (Ε.Σ.Υ.) με κάλυψη των σχετικών δαπανών από τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.), κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 33 του ν. 4368/2016 (Α’ 83).

Οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία παροχής της περίθαλψης καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Υγείας.».

Επίσης, για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Γραφείο Φοιτητικής Μέριμνας (https://www.merimna.uoc.gr/index.php/el/paroxes/ygeionomiki-perithalpsh).

 

 

ΕΝΤΥΠΑ

 
  1. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599 (κενή) (WORD, PDF)
  2. Αίτηση παράτασης εγγραφής νεοεισερχόμενων φοιτητών (WORD)
  3. Δελτίο εγγραφής (WORD)
  4. Αίτηση διακοπής σπουδών (WORD)
  5. Αίτηση παράτασης σπουδών (WORD)
  6. Αίτηση αναγνώρισης μαθημάτων (WORD)
  7. Αίτηση ορισμού Επόπτη μεταπτυχιακής εργασίας (WORD)
  8. Αίτηση αλλαγής Επόπτη (WORD)
  9. Αίτηση Ειδικής Εγγραφής (WORD)
  10. Αίτηση Internship (WORD)
  11. Δελτίο Αξιολόγησης Επικουρικού Διδακτικού Εργου (WORD)