Νέες αντιλήψεις για την εκπαίδευση
- η εκθετική αύξηση των γνώσεων και η αναγκαιότητα της πιο ορθολογικής και λειτουργικής χρήσης τους στις σύγχρονες κοινωνίες μετατοπίζει την έμφαση από τη μάθηση γνώσεων και γεγονότων στη μάθηση των δομών και των εννοιών, αντίληψη που συνιστά επανάσταση στις καθιερωμένες παιδαγωγικές πρακτικές
- η ανατροπή συντελείται με ιδιαίτερα αργή μορφή, ανοίγοντας μια εποχή όπου η διδασκαλία δεν έχει ακόμα προσαρμοστεί στη μεταμόρφωση που παρουσιάζουν τα δίκτυα και η πρόσβαση στις βάσεις δεδομένων.