E-mail netiquette
Παρακάτω είναι μερικές οδηγίες για τη σωστή χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για επικοινωνία με καθηγητές, βοηθούς, προσωπικό και ηλεκτρονικές λίστες μαθημάτων:- Πριν να στείλετε email για να κάνετε μια ερώτηση, προσπαθήστε να βρείτε την απάντηση με χρήση μηχανών αναζήτησης, στα FAQ, τη σελίδα του τμήματος ή του μαθήματος, κλπ.
- Μη στέλνετε πάνω από ένα email σε διαφορετικούς παραλήπτες για να ρωτήσετε την ίδια ερώτηση.
- Χρησιμοποιείτε τη διεύθυνση email που έχετε στο Τμήμα. Μη χρησιμοποιείτε προσωπικές διευθύνσεις email στην επικοινωνία σας με το διδακτικό προσωπικό, τις λίστες ή τη γραμματεία.
- Γράψτε ένα περιγραφικό Θέμα (subject). Το μήνυμά σας μπορεί να αγνοηθεί αν δεν έχει Θέμα. Βεβαιωθείτε ότι το θέμα είναι συγκεκριμένο και αναπαριστά το περιεχόμενο (Το "Ερώτηση" δεν είναι καλό θέμα).
- Χρησιμοποιήστε χαιρετισμό για να ξεκινήσετε το μήνυμα.
- Γράψτε το μήνυμα με καθαρό και περιεκτικό λόγο.
- Γράψτε τι αφορά το μήνυμα και τι περιμένετε από τον παραλήπτη.
- Αν αναφέρετε συνημμένα αρχεία, μην ξεχάσετε να τα επισυνάψετε. Χρησιμοποιήστε περιγραφικό όνομα αρχείου.
- Υπογράψτε το email σας με ολόκληρο το όνομά σας και τον αριθμό μητρώου. Ρυθμίστε σωστά το όνομά σας στο email. Π.χ., χρησιμοποιήστε "name surname <login@csd.uoc.gr>", όχι "killer123 <login@csd.uoc.gr>".
- Γράφετε ελληνικά με ελληνικούς χαρακτήρες και αγγλικά με λατινικούς χαρακτήρες, όποτε είναι δυνατό. Μη χρησιμοποιείτε μόνο κεφαλαία γράμματα.
- Ενεργοποιήστε τον έλεγχο ορθογραφίας, αν υποστηρίζεται από την εφαρμογή email που χρησιμοποιείτε.
- Διαβάζετε το μήνυμά σας πριν πατήσετε Αποστολή.