επιλογή παιδαγωγικής στρατηγικής
- α. παρουσίαση, όπου ο μαθητευόμενος περιπλανιέται μέσα σε ένα δίκτυο σχεδόν γραμμικό, διότι οι στόχοι περιορίζονται στην απλή πρόσκτηση πληροφοριών
- β. προσομοίωση για την πραγματοποίηση ενός επαγωγικού τρόπου σκέψης όπου πρόκειται να ανακαλυφθεί η λειτουργία ενός σχεσιακού (relational) μοντέλου που αποτελεί τη βάση της προσομοίωσης
- γ. χρήση υπερμέσων για την κατασκευή βάσεων δεδομένων
- δ. χρήση υπερμέσων για την κατασκευή και “εκσφαλμάτωση” (debugging) γνώσεων πάνω σε ένα δοσμένο θέμα, ενσωματώνοντάς τες σε μια εφαρμογή που δημιουργεί ο μαθητευόμενος