Πίνακας περιεχομένων
υπερκείμενα (hypertext)
Γενικά για τα υπερμέσα
Σημαντικές αλλαγές
Yπερκείμενα, Yπερμέσα και Mάθηση
Κύρια ιδέα
Πρώτες εφαρμογές υπερκειμένων
Ορολογία
Κείμενα – Υπερκείμενα
Κόμβοι και σύνδεσμοι
Νέα αντίληψη για τη γραφή
τεχνικό επίπεδο:
λειτουργικό επίπεδο:
Λειτουργικές ιδιαιτερότητες
είδη συνδεσμολογιών
ορισμός του υπερκειμένου και του υπερμέσου
αρχιτεκτονική δομή
υπερκείμενο
υπερμέσο
ορισμός του πολυμέσου
Χαρακτηρισρτικά πολυμέσων
δομή αρχιτεκτονικής: γραμμική, σειριακή
ορισμός του αλληλεπιδραστικού πολυμέσου
Διαφορές στις έννοιες
αρχιτεκτονική δομή αλληλεπιδραστικού πολυμέσου
αρχιτεκτονική του υπερκειμένου
βάση δεδομένων (data base level)
επίπεδο αφηρημένου μηχανισμού υπερκειμένου
επίπεδο παρουσίασης
να γίνει σαφής διάκριση του χωρισμού σε
Τύποι χρήσης
Yπερκείμενα, υπερμέσα και πολυμέσα
λειτουργικά στοιχεία
Χαρακτηριστικά
Χαρακτηριστικά
σημασιολογικός, εννοιολογικός προσανατολισμός του συστήματος
τα υπερμέσα:
πλοήγηση (navigation)
Αρχές πλοήγησης
πλεονεκτήματα αυτής της προσέγγισης
Πως γίνεται η επιλογή
γ) αβέβαιοι σκοποί:
προβλήματα
η υπερκειμενική μεταφορά
αντίθετα στον ψηφιακό κόσμο
Το νόημα
το υπερκείμενο σαν μεταφορά
υπερκείμενα, υπερμέσα, πολυμέσα και εκπαίδευση
Παιδαγωγικές χρήσεις
Tέτοια συστήματα επιτρέπουν στο μαθητή
μορφές πλοήγησης σε μια εκπαιδευτική εφαρμογή
Πλεονεκτήματα
διττή παιδαγωγική χρήση των υπερμέσων
Εργαλεία σύνθεσης και παραγωγής
Νέοι τρόποι μάθησης
προώθηση της συνειρμικής σκέψης
στόχοι μάθησης - παιδαγωγικές στρατηγικές
επιλογή παιδαγωγικής στρατηγικής
γνωστικός χάρτης (cognitive map)
Προσωπική οργάνωση της μάθησης
Το ψυχολογικό υπόβαθρο των υπερμέσων
Λειτουργίες μνήμης:
Σχήματα και νοητικά μοντέλα
Μάθηση με υπερμέσα
Εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά των υπερμέσων
Εκπαιδευτικές προεκτάσεις
Χαρακτηριστικά
Τρεις κατηγορίες
ανοικτά ζητήματα
τα αλληλεπιδραστικά πολυμέσα
διεύρυνση της επικοινωνίας ανθρώπου - μηχανής
Χαρακτηριστικά εφαρμογών πολυμέσων
τα πολυμέσα
|