Το Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης, έπειτα από τις με αριθμούς 484/19-05-2022 (ΑΔΑ: ΩΧΡΩ469Β7Γ-1Κ0, θέματα ακαδ. Θέμα 2ο) και 488/21-07-2022 (ΑΔΑ: 6ΟΖΦ469Β7Γ-3ΚΩ, θέματα ακαδ. θέμα 9ο) αποφάσεις της Συγκλήτου του Ιδρύματος και την με αριθμό 335/18-10-2022 (ΑΔΑ: 6ΙΖΖ469Β7Γ-ΕΟΑ) απόφαση του Πρυτανικού Συμβουλίου και σε εκτέλεση της με αριθμό 14/29-11-2022 (Θέμα 2) απόφασης της Συνέλευσης του Τμήματος, απευθύνει την παρούσα Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πρόσληψη ακαδημαϊκών υποτρόφων με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (ΙΔΟΧ), υπό τους παρακάτω αναλυτικά αναφερόμενους όρους και προϋποθέσεις:
Α. Προοίμιο - Νομικό μέρος
Σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 29 του ν. 4009/2011, όπως ισχύει σήμερα και διατηρείται με τη μεταβατική διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 466 του Ν. 4957/2022 (Α΄ 141), ως ακαδημαϊκοί υπότροφοι μπορούν να προσλαμβάνονται Επιστήμονες αναγνωρισμένου επιστημονικού κύρους, είτε κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, είτε υποψήφιοι διδάκτορες, είτε εξαιρετικής τεχνικής εμπειρίας, για τη διεξαγωγή διδακτικού ή ερευνητικού έργου καθοριζομένου διά της συμβάσεως.
Β. Όροι της πρόσκλησης:
1. Η παρούσα πρόσκληση αφορά στην πρόσληψη επιστημόνων κατόχων διδακτορικού διπλώματος για τη
διεξαγωγή ερευνητικού έργου με πλήρη απασχόληση και φυσική παρουσία στους χώρους του Πανεπιστημίου Κρήτης στο παρακάτω γνωστικό αντικείμενο:
«
Αλγοριθμική Θεωρία παιγνίων και εφαρμογές»
Περιγραφή γνωστικού αντικειμένου: Η σχεδίαση και ανάλυση (προσεγγιστικών) αλγορίθμων σε αφαιρετικά προβλήματα που προκύπτουν από τον τομέα της θεωρίας παιγνίων και η εφαρμογή τους σε περιοχές της επιστήμης των υπολογιστών όπως τα δίκτυα και τις τηλεπικοινωνίες, την θεωρία πληροφοριών, τη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη.
2. Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και έως τη λήξη του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους (31.8.2023).
Είναι δυνατή ή ανανέωση ή η παράταση (επανασύναψη) της σύμβασης, για χρονικό διάστημα το οποίο δεν μπορεί να υπερβεί το συνολικό χρόνο των τριών (3) ακαδημαϊκών ετών.
3. Προϋπόθεση υποβολής υποψηφιότητας αποτελεί η μη χρηματοδότηση της έρευνας που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της σύμβασης από άλλη πηγή εν μέρει ή στο σύνολό της.
4. Δεν είναι δυνατή η απασχόληση ως ακαδημαϊκών υποτρόφων των αφυπηρετησάντων μελών του Πανεπιστημίου Κρήτης ή άλλου Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή της αλλοδαπής ή συνταξιούχων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
5. Είναι δυνατή η πρόσληψη ερευνητή ο οποίος συνδέεται με μόνιμη θέση εργασίας σε άλλο Α.Ε.Ι. ή ερευνητικό φορέα, μόνο σε περίπτωση κατά την οποία κατά το χρόνο της σύμβασης βρίσκεται σε εκπαιδευτική άδεια ή δεν εργάζεται στο οικείο Α.Ε.Ι. ή στον οικείο φορέα.
Γ. Δικαιολογητικά συμμετοχής στην πρόσκληση.
Τα απαιτούμενα για τη συμμετοχή στην πρόσκληση ενδιαφέροντος δικαιολογητικά ορίζονται ως εξής:
- Αίτηση
- Περιγραφή ερευνητικού έργου (σύμφωνα με το συνημμένο στην παρούσα υπόδειγμα – παράρτημα 1)
- Βασικός τίτλος σπουδών ΑΕΙ, συναφής με το γνωστικό αντικείμενο της παρούσης.
- Διδακτορικό Δίπλωμα συναφές με το περιγραφόμενο στην παρούσα γνωστικό αντικείμενο.
- Πλήρες Βιογραφικό Σημείωμα.
- Φωτοαντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.
- Υπεύθυνη Δήλωση του ν. 1599/1986 σύμφωνα με την οποία οι υποψήφιοι κατά το χρόνο υποβολής της υποψηφιότητάς τους δηλώνουν ότι α) έχουν την ελληνική ιθαγένεια, β) έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή έχουν απαλλαγεί νόμιμα από αυτές, γ) ότι δεν υπάρχει κώλυμα από ποινική καταδίκη και ότι δεν τελούν σε δικαστική συμπαράσταση (στερητική ή επικουρική) σύμφωνα με οριζόμενα στο άρθρο 8 του ν.3528/2007
- Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 σύμφωνα με την οποία οι υποψήφιες/οι θα πρέπει να δηλώσουν ότι θα είναι πλήρους απασχόλησης καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης και ότι η έρευνα ή μέρος της έρευνας δε χρηματοδοτείται από άλλη πηγή.
Δ. Τρόπος υποβολής δικαιολογητικών - Διευκρινίσεις
1. Όλα τα ως δικαιολογητικά πρέπει να είναι ευκρινή φωτοαντίγραφα των πρωτοτύπων εγγράφων που εκδόθηκαν από τις υπηρεσίες και τους φορείς της περίπτωσης α΄, της παρ.2 του αρ.1 του ν.4250/2014 (ΦΕΚ 74/Α΄/26-03-2014) ή ακριβή αντίγραφά τους. Ομοίως γίνονται αποδεκτά ευκρινή φωτοαντίγραφα από:
α) αντίγραφα ιδιωτικών εγγράφων, τα οποία έχουν επικυρωθεί από δικηγόρο, β) τα πρωτότυπα όσων ιδιωτικών εγγράφων φέρουν επίσημη θεώρηση και γ) αντίγραφα εγγράφων που έχουν εκδοθεί από αλλοδαπές αρχές και έχουν επικυρωθεί από δικηγόρο.
2. Τα ξενόγλωσσα δικαιολογητικά, (
σημείωση: εφόσον κριθεί απαραίτητο από το Τμήμα), πρέπει να συνοδεύονται από νόμιμες μεταφράσεις ή να έχουν επικυρωθεί από δικηγόρο. Οι τίτλοι σπουδών του εξωτερικού πρέπει να συνοδεύονται από πράξη ή βεβαίωση του οικείου οργάνου (ΔΟΑΤΑΠ, ΔΙΚΑΤΣΑ) με την οποία αναγνωρίζονται ως ισότιμοι ή/και αντίστοιχοι προς τους τίτλους που απονέμονται από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της ημεδαπής.
3. Συμπλήρωση των δικαιολογητικών της προκήρυξης (νέα έντυπα ή νέες εγγραφές σε υποβληθέντα δικαιολογητικά) μετά την κατάθεση και πρωτοκόλληση των αιτήσεων υποψηφιότητας, επιτρέπεται μόνον αν πρόκειται για διευκρινιστικά στοιχεία που θα ζητηθούν από την Επιτροπή Αξιολόγησης.
4. Τα δικαιολογητικά πρέπει να είναι τοποθετημένα σε διακριτούς φακέλους (folders/directories), σε συμπιεσμένο αρχείο τύπου rar ή zip (ηλεκτρονική υποβολή). Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να συνοδεύονται από πίνακα υποβαλλόμενων δικαιολογητικών.
Ε. Προθεσμία υποβολής της αίτησης.
Η αίτηση, τα δικαιολογητικά και η περιγραφή του ερευνητικού έργου υποβάλλονται στη Γραμματεία του Τμήματος αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά μέχρι και την
9η του μηνός Δεκεμβρίου του 2022 ημέρα Παρασκευή και ώρα 14.30 στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
rena@csd.uoc.gr
ΣΤ. Έλεγχος δικαιολογητικών.
Για τους υποψηφίους που θα επιλεγούν η Γραμματεία του Τμήματος θα πραγματοποιήσει αυτεπάγγελτα έλεγχο γνησιότητας των δικαιολογητικών που θα υποβληθούν , σύμφωνα με την παρ. 4 του αρ. 28 του ν. 4305/2014, εντός τριών (3) μηνών μετά την έκδοση της πράξης πρόσληψής του.
Ζ. Αξιολόγηση της υποψηφιότητας και του ερευνητικού έργου - Υποβολή ενστάσεων
1. Η επιλογή των υποψηφίων της πρόσκλησης θα γίνει από την Συνέλευση του Τμήματος κατόπιν εισήγησης της ορισθείσης με απόφαση του Τμήματος τριμελούς επιτροπής αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων. Επί της απόφασης της Συνέλευσης οι υποψήφιοι δύνανται να υποβάλλουν στη γραμματεία του Τμήματος ένσταση, εντός πέντε (5) ημερών από την επομένη της ανάρτησής της στην ιστοσελίδα του Τμήματος, την οποία οι υποψήφιοι οφείλουν να παρακολουθούν προκειμένου να λαμβάνουν γνώση της διαδικασίας και του σταδίου στο οποίο βρίσκεται κάθε φορά.
2. Σε περίπτωση ύπαρξης εύλογου ενδιαφέροντος παρέχεται δικαίωμα πρόσβασης στις αξιολογήσεις και στους φακέλους των άλλων υποψηφίων, μετά από την υποβολή σχετικής αίτησης στο Τμήμα από τον συμμετέχοντα στη διαδικασία (υποψήφιο). Όταν στα αιτούμενα στοιχεία περιλαμβάνονται και ειδικές κατηγορίες δεδομένων, είναι δυνατή η ικανοποίηση του σχετικού αιτήματος μόνο υπό τις προϋποθέσεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων και των λοιπών ισχυουσών διατάξεων.
3. Η απόφαση της Συνέλευσης μετά την εξέταση των ενστάσεων αναρτάται στην ιστοσελίδα του Τμήματος. Σε περίπτωση κατά την οποία δεν κατατεθούν ενστάσεις, ισχύει η εκδοθείσα μετά την εισήγηση της τριμελούς επιτροπής αξιολόγησης απόφαση της Συνέλευσης.
4. Ο επιλεγείς υποψήφιος καλείται να αναλάβει το προκηρυσσόμενο με την παρούσα έργο και να υπογράψει τη σχετική σύμβαση. Σε περίπτωση κωλύματός του, το οποίο δηλώνεται ρητά με την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης παρέχεται η δυνατότητα επιλογής των επομένων υποψηφίων, ως την εξάντληση της σειράς κατάταξης.
5. Η πρόσληψη θα πραγματοποιηθεί με βάση τις ερευνητικές και λοιπές ανάγκες του Ιδρύματος όπως αυτές υφίστανται κατά το χρόνο υπογραφής της σχετικής σύμβασης. Η έναρξη της απασχόλησης του υποτρόφου αλλά και η σύναψη της σύμβασης εργασίας θα λάβει χώρα υπό την αυτονόητη προϋπόθεση της ύπαρξης των σχετικών πιστώσεων στον προϋπολογισμό του Ιδρύματος.
6. Είναι δυνατή η μη ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής για λόγους που αφορούν στην εσωτερική οργάνωση και προγραμματισμό του Τμήματος, όπως ενδεικτικά λόγω κάλυψης των αναγκών από ανανεώσεις συμβάσεων ή/και άλλη κατηγορία προσωπικού ή/και άλλες πηγές χρηματοδότησης.
Η. Συμμόρφωση στο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) (E.E. 2016/679).
Οι ενδιαφερόμενοι, οι οποίοι υποβάλλουν αίτηση και βιογραφικό σημείωμα στο πλαίσιο της παρούσας διαδικασίας, ρητά αποδέχονται την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που οι ίδιοι συμπληρώνουν στην αίτησή τους, με σκοπό την αξιολόγηση της αίτησής τους. Σε περίπτωση επιλογής, συναινούν στη χρήση των στοιχείων και αποστολή τους στις οικονομικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Κρήτης για την αναρτητέα στη «Διαύγεια» απόφαση ανάθεσης της διδασκαλίας και τη σύναψη της σχετικής σύμβασης καθώς και την ενημέρωση του «ΕΡΓΑΝΗ» και της Ε.Α.Π. (Σκοπός επεξεργασίας: Νομική Υποχρέωση).
Σε περίπτωση μη επιλογής ορισμένου υποψηφίου, τα στοιχεία του στη συνέχεια διαγράφονται εντός εύλογου χρόνου από τα αρχεία του Τμήματος.
Η παρούσα αναρτάται στον ιστότοπο του Τμήματος, του Πανεπιστημίου Κρήτης και της ψηφιακής πλατφόρμας «Διαύγεια».
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στους ενδιαφερομένους από τη Γραμματεία του Τμήματος (τηλ.: 2810 393505, email:
rena@csd.uoc.gr ).
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ