Τεχνολογία Ανάπτυξης Έξυπνων Διεπαφών και Παιχνιδιών
Πρόγραμμα
Προπτυχιακό
Περιοχές
Γραφική και αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή
Περιγραφή
Ο βασικός στόχος του µαθήµατος είναι η παρουσίαση της σύγχρονης τεχνολογίας λογισµικού και των κυρίαρχων εργαλείων, για την ανάπτυξη εφαρµογών που έχουν προηγµένες διεπαφές οι οποίες υποστηρίζουν ευφυή, κινητή, και πολυµεσική αλληλεπίδραση. Ειδικότερα, θα παρουσιαστούν: αρχιτεκτονικές, αλγόριθµοι, µοντέλα, APIs, βιβλιοθήκες λογισµικού, σχεδιαστικά λογισµικά πρότυπα, εργαλεία, πρωτόκολλα, τεχνικές σχεδίασης, και ποικίλα αποσπάσµατα από υπάρχοντα συστήµατα, για την αντιµετώπιση του σύνθετου κατασκευαστικού προβλήµατος διεπαφών µε τις παραπάνω ιδιότητες. Τα πεδία εφαρµογών στα οποία επικεντρώνεται το µάθηµα συµπεριλαµβάνουν: κινητά συστήµατα πλοήγησης και πληροφόρησης (mobile navigation and information systems), έξυπνα κιόσκια πληροφόρησης (intelligent kiosks) και ανάπτυξη παιχνιδιών (video games).
Μαθησιακοί στόχοι:
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές έχουν κατανόηση των θεμάτων σχετικών με την τεχνολογία ανάπτυξης έξυπνων διεπαφών και παιχνιδιών:
Της σύγχρονης τεχνολογίας λογισµικού και των κυρίαρχων εργαλείων
Την ανάπτυξη εφαρµογών που έχουν προηγµένες διεπαφές
Την υποστήριξη ευφυούς, κινητής, και πολυµεσικής αλληλεπίδρασης
Αξιολόγηση:
Λεπτομέρειες για την βαθμολόγηση του μαθήματος περιέχονται στην ιστοσελίδα του μαθήματος
Τα μαθήματα του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών κωδικοποιούνται με τα γράμματα "ΗΥ" και με τρία ψηφία. Το πρώτο ψηφίο δηλώνει το έτος κατά το οποίο συνήθως παρακολουθείται το μάθημα:
Πρώτο Ψηφίο
Κανονικό Έτος Παρακολούθησης
1,2,3,4
Πρώτο, Δεύτερο, Τρίτο, Τέταρτο
5,6
Μεταπτυχιακά μαθήματα
7,8,9
Ειδικά θέματα
Περιοχές Μαθημάτων
Κωδικός
Επιστημονική Περιοχή
A1
Αρχιτεκτoνική υπολογιστών και μικρο-ηλεκτρονική
A2
Συστήματα υπολογιστών και παράλληλα υπολογιστικά συστήματα υψηλών επιδόσεων
A3
Ασφάλεια υπολογιστών και κατανεμημένα συστήματα
A4
Δίκτυα υπολογιστών, κινητοί υπολογισμοί και τηλεπικοινωνίες
B1
Αλγοριθμική και ανάλυση συστημάτων
B2
Βάσεις δεδομένων, διαχείριση πληροφορίας και γνώσης
B3
Τεχνολογία λογισμικού και γλώσσες προγραμματισμού
B4
Τεχνητή νοημοσύνη και μηχανική μάθηση
C1
Επεξεργασία και ανάλυση σημάτων
C2
Υπολογιστική όραση και ρομποτική
C3
Γραφική και αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή
C4
Βιοπληροφορική, ιατρική πληροφορική, και υπολογιστικές νευροεπιστήμες
Ακολουθούν συνοπτικοί κατάλογοι κατά κατηγορίες των μαθημάτων του προγράμματος βασικών σπουδών του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Μαθήματα των οποίων οι κωδικοί αρχίζουν με "ΜΕΜ" ή "ΦΥΣ" διδάσκονται από το Τμήμα Μαθηματικών Εφαρμοσμένων Μαθηματικών ή το Φυσικό αντιστοίχως και αναφέρονται με τους οικείους κωδικούς. Τα προαπαιτούμενα που αναφέρονται μέσα σε παρενθέσεις συνιστώνται έντονα, αλλά δεν είναι υποχρεωτικά.